با خانواده هوشمند Ditoo آشنا شوید

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید موسیقی را با صدای قابل توجه و با تجربه ای متفاوت بشنوید امروزه اسپیکرهای بلوتوثی پرتابل نقش به سزایی در برآوردن نیاز شما ایفا میکنند. قابل ذکر است که  برند دیوووم با خلق خانواده DITOO  تعدادی اسپیکر بلوتوثی قابلحمل تولید کرد که علاوه بر اسپیکر های قدرتمند ، امتیازات دیگری نیز به دوستداران این فناوری ارایه می کند. این اسپیکرها با صفحه نمایش رنگی و پیکسلی و صفحه کلید کامپیوتری CRT در رنگبندیهای مختلف عرضه شد و در یک کیف حمل جذاب  قرار دارد حتی می توانید از بر چسب های پیکسلی خاص برای تزئین اسپیکر دلربای خود استفاده کنید، همه و همه یعنی یک احساس شگفت انگیز در اولین دیدار با خانواده دیتو. 

اسپیکرهای پیکسلی Divoom Ditoo چیزی فراتر از یک اسپیکر پورتابل عمل میکنند. میتوان به صراحت گفت خانواده Ditoo نسلی از اسپیکرهای مولتیفانکشن بیرقیب هستند که بدلیل آپشنهای خاصش به واسطه اپلیکیشن قدرتمند و پیکسل آرت علاقهمندان اسپیکرهای بلوتوثی را برای خرید آن وسوسه میکند.

اسپیکر با اپلیکیشن خاص

اپلیکیشن موبایل Divoom عملکردهای بسیاری به دیتو اضافه میکند. با استفاده از اپلیکیشن آن می‌توانید تصاویرنمایشگر LED این اسپیکر را تغییر دهید وعلاوه بر کشیدن طرح مورد نظرخود، از طرح‌های دیگر کاربران نیز استفاده کنید و با قابلیت‌های ادیت این اپلیکیشن، تصویر یا حتی گیف موردنظرخود را به نمایش بگذارید. همچنین دراین اپلیکیشن شما میتوانید علاوه برنمایش طرحهای پیکسلی از امکان داشتن آلارم صوتی و تصویری، نمایش پیامهای شبکههای اجتماعی، اعلان یادآوری یک رویداد، دریافت پیام و تماس، نمایش آبوهوا و انجام مینیگیمهای پیکسلی لذت ببرید.

محصولات خانواده Ditoo

اسپیکر Ditoo Retro 

اگر بخواهیم با اولین فرزند خانواده دیتو آشنا شویم باید گفت که Ditoo Retro ازنظر بصری دلپذیرترین، سرگرم کنندهترین و پر ویژگیترین مینیاسپیکر زمان خود بود. کلیدهای مکانیکی با نور پس‌زمینه روی صفحه‌کلید کوچک و رنگ‌های روشن روی نمایشگر پیکسلی، آن را منحصر به فرد کرده بود.

هر چند این محصول، چیزی فراتر از یک بلندگو بود که علاوه بر داشتن یک اسپیکر با قابلیت ساخت تصاویر پیکسلی؛ دارای بازی‌های ساده، نمایش زمان، زنگ ساعت و ایجاد متن سفارشی بود. اما به دلیل پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن انتظارات مخاطب، عضو جدید خانواده با قدرت بیشتر خلق شد.

اسپیکر Ditoo Plus :

اسپیکر Ditoo plus برعکس برادر مظلوم خود با کمی براق تر شدن، قدرتمند شدن، و قوی تر شدن توانست حق برادر خود را به درستی بگیرد و همین مهم باعث شد که این خانواده شروع بی رقیبی در میان تمامی برند های دنیا داشته باشند.

در این اسپیکرها علاوه بر داشتن امکانات نسل قبل خود و دارا بودن ساعت هوشمند و آلارم؛ میتوانستید از طریق اتصال به اینترنت و گوشی، از وضعیت آب وهوا، اخبار رادیویی و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی خود نیز باخبر ‌شوید. همچنین با قرار دادن کارت microSD در آن بدون نیاز به اتصال به هیچ دستگاهی از پخش موسیقی در آن لذت ببرید.

اسپیکر Ditoo Pro :

میتوان گفت نسل جدید اسپیکرهای دیتو با اسم Ditoo Pro خیلی پرروتر از قبلیها بودند و پله های ترقی را به سرعت پشت سر گذاشتن و در جایگاه قدرتمند ترین اسپیکر هوشمند پیکسلی دنیا نشستند و یکه تاز میدان شدند تا تجربه ای بی مانند را به عاشقان خود هدیه دهند. آنان همراه با تغییر شگرف در کیفیت و قدرت صدای خروجی، باتری ارتقا یافته ، صفحه نمایش پیکسلی شفاف تر  و به روز شده به همراه چراغ نشانگری برای تشخیص وضعیت دستگاه و حتی بازی های نوستالژی بیشتر در جامعه پیکسلی بزرگ تر ظاهر شد.

اسپیکرهای Ditoo-Pro با مجموعه ای از کلیدهای RGB که میتوانید رنگ آنها را با سلیقه خودتان تغییر دهید و همچنین با همگام سازی اتوماتیک زمان و برنامه درون تلفن همراهتان، امکان ایجاد جلوههای صوتی به همراه نورهای لایت برای شبیه سازیهای فوق العاده را برایتان فراهم کرد.

لازم به یادآوری است که اسپیکرهای Ditoo Pro از قابلیت طراحی انیمیشنهای پیکسلی و تبدیل آنها به عکس یا گیف، پیشبینی آبو هوا، داشتن یادداشتهای صوتی، دریافت پیامها، تماسها و نوتیفیکیشنهای شبکههای اجتماعی؛ پشتیبانی میکند و با پک جذاب و کیوتی که دارد میتواند یک هدیه منحصر به فرد برای افراد خاص زندگیتان باشد.

اسپیکر Ditoo Mic :

وقتی به اینجا ماجرا می رسیم یاد فیلم پدر خوانده میوفتم که هر شخصی در این خانواده یک شغل و پیشه کلیدی را داشت و حالا دیتو میک خواننده این خانواده قدرتمند است و آخرین نسل اسپیکرهای Ditoo است.که می توان گفت تهتغاری این خانواده است. این اسپیکر از نظر مشخصات دقیقا مثل DITOO PRO  است اما با این امتیاز که میکروفون هم دارد.این هیجان انگیز نیست که یک اسپیکر پیکسلی تمام عیار داشته باشید و در کنار آن یک دستگاه کاریوکی کاربردی؟ موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید و با شادی و لذت هنر خود را نشان دهید.

DitooMic علاوه بر میکروفون، دارای یک کیبورد با نور پس زمینه RGB و یک جوی استیک میباشد که کیبورد آن نقش کلیدهای چندرسانه‌ای برای تنظیم صدای موسیقی و جلو و عقب‌کردن موسیقی‌ را ایفا می کند.

اسپیکرهای پیکسلی Ditoo mic علاوهبر کلیه امکانات پیکسلی و آنلاین سریهای قبل، میتواند رم 64  را نیز پشتیبانی کند ویا آن را با بلوتوث 5.0 به کامپیوتر و گوشی متصل کرد و از پخش آهنگ‌ با آن لذت برد. شایان ذکر است ، این مدل اسپیکر بهدلیل بالابردن توان آن به 15 وات و باتری با ظرفیت 5هزار میلیآمپر، میتواند تا بیش از 8 ساعت پخش موسیقی متوالی داشته باشد. 

در مجموع این محصول برند دیووم یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین اسپیکرها در کل جهان است و محصولی‌ست که سلیقه‌ خاصتان را اجرا میکند و می‌توانید آنرا در هر زمان و مکانی به همراه داشته باشید و یا به عنوان خاصترین هدیه به عزیزانتان پیشکش کنید.

جمع بندی:

گرچه اسپیکرهای بزرگ همچنان جایگاه خود را داند اما خانواده دیتو تنها یک اسپیکر نیستند تجربه ای برای گوش دادن و دیدن موسیقی هستند! و این تجربه بی مانند هر روز در حال به روز شدن است. اسپیکر های هوشمند پیکسلی دیووم در گروه محبوب‌ترین ابزارهای دیجیتال قرار دارند و طرفداران زیادی دارند. و باعث ایجاد فضایی مثبت و شاد برای ماجراجویی‌ها و مهمانی‌های شما هستند. بی شک لبخند خواهید زد.

اسپیکرهای مولتی فانکشن Ditoo دارای سبکهای مختلف است که امکانات فوق العاده ای  از یک اسپیکر را به تصویر میکشد. این اسپیکرها تجربه عمیقی از موسیقی را فراهم میآورند.

در مدلهای مختلف این اسپیکر شما بهوسیله اپلیکیشن دیووم، میتوانید علاوه بر نمایش و طراحی انیمیشنهای پیکسلی؛ از امکان داشتن آلارم صوتی و تصویری، نمایش پیامهای شبکههای اجتماعی، اعلان رویدادها، دریافت پیام و تماس، نمایش آب وهوا و انجام مینیگیمهای پیکسلی لذت ببرید.

هیچ چیز لذت بخش تر از با هم بودن و پیوستن به یک جامعه جهانی مخصوصا پیکسلی با یک هدف آن هم از نوع هنر و احساس خوب نیست .

کیفیت، شادی، خاطره سازی با دوستان هدیه این خانواده خلاق برای همه عاشقان موسیقی  است که دوست دارند موسیقی را متفاوت بشنوند و ببینند!

ما هم عاشق شماییم … 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *