ایدههای جذاب برای سورپرایز تولد و مناسبتها

مناسبتها برای همسر و یا هر فرد ارزشمند دیگر زندگی شما، یکی از بهترین زمانها برای بیان احساسات و نزدیک شدن بههم به شمار میرود که توصیه میکنیم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. سورپرایز کردن در چنین روزی، خاطره انگیزترین و زیباترین راهی است که به روشهای مختلف میتوانید آنرا انجام دهید. فروشگاه اینترنتی دیووم به شما کمک می‌کند خاطرهای به یادماندنی در لحظات خود ثبت کنید.

همه سورپرایز شدن را دوست دارند بخصوص اگر در روز خاصی مانند روز تولد باشد! به همینمنظور چندین نمونه از ایدههای سورپرایز که با استفاده از آنها بتوانید اعضای خانواده و دوستان خود را غافلگیر کنید برایتان جمعآوری کردیم. سعی ما بر این بود که اکثر ایده‌ها را پوشش دهیم تا بتوانید از میان آن‌ها، ایده‌هایی را که انجام آن‌ها برایتان امکان‌پذیر است، انتخاب کنید.

……………………………..

یک روز پر از هیجان 

روز تولد او را به یک روز پر از جذابیت تبدیل کنید. همه‌ چیز‌هایی که دوست دارد (مکان‌های موردعلاقه‌، غذاها و تنقلات موردعلاقه، کار‌ها وتفریحاتی که دوست دارد) را درنظر بگیرید و این روز مهم را با تمام این موارد پر کنید. به طوری که یکی پس از دیگری اتفاق بیافتد. شما همچنین می‌توانید در آغاز روز یک برنامه‌ طراحی شده به او تحویل دهید که طبق آن عمل می‌کنید. توجه کنید که این «روز» می‌تواند یک هفته ادامه داشته باشد.

نقشه گنج

همان‌گونه که از اسمش مشخص است شما باید یک نقشه گنج ایجاد کنید تا شخص موردنظر را به محل اصلی جشن یا کادوی تولدش هدایت کند. البته این کار به کمی زمان و خلاقیت نیاز دارد. این نقشه می‌تواند از درب اتاق خواب شروع و به چندین مکان و در نهایت به مکان اصلی منتهی شود. به هر سر نخ هم می‌توانید در صورت دلخواه هدایای کوچکی اختصاص دهید.

شبیه سازی اولین دیدار

شاید بتوان گفت یکی از بهترین ایدهها و یا عاشقانهترین ایدهها زنده ساختن ثانیههای اولین دیدار است، یک شاخه گل قرمز یا یک نامه احساسی را همراه خود بردارید و به مکانی که اولین بار او را در آنجا دیدید بروید، از او دعوت کنید تا به شما بپیوندد. با دیدن شما در آن مکان و دقیقا گفتن تمامی کلمات ردو بدل شده آن روز قلب او از وجد و شادمانی به تپش میافتد.

نمایش تئاتری

اگر همسرتان به گروه تئاتر خاصی علاقهمند است میتوانید یک غافلگیری متفاوت برای او داشته باشید. به کمک یک نامه‌عاشقانه از او دعوت کنید که با شما به تماشای تئاتر بیاید. اما قبل از آن میتوانید با بازیگران تئاتر هماهنگ شوید و از آنان بخواهید در صورت امکان یک گروه کوچک بسازید که خود نیز همراه آنها به عنوان بازیگر عمل کرده و تولد یا مناسبت خاص همسرتان را به صورت نمایش به او تبریک بگویید.

نخ جادویی!

ایدهای فوقالعاده برای تحریک حس کنجکاوی، در صبح زیبای تولدش!

نخ بلندی برداشته یکسر آن را به هدیه موردنظرتان و سر دیگر نخ را به انگشت او ( درحالی که خواب است ) گره زده و منتظر بمانید تا بیدار شود. بیشک بعد از بیدار شدن از نخ گره خورده به انگشتش متعجب شده و با دنبال کردن آن، به هدیه عالی که برایش آماده کردهاید میرسد.

موسیقی سحرآمیز پیکسلی

شما بهتراز هرکس دیگری ازسلیقه‌ موسیقی همسرتان مطلع هستید. بنابراین می‌توانید او را به کمک آهنگ‌های دلخواهش سورپرایز کنید. برای این کار کافی است یک اسپیکر پیکسلی تهیه کنید، سپس تمام آهنگ‌های مورد علاقه همسرتان را داخل گوشی یا فلش آماده داشته باشید که به محض ورودش، آهنگ خاص مخاطب خود را با اسپیکر پیکسلی پخش کنید. برای جذابیت بیشتر میتوانید این اسپیکر را در ماشین او قرارداده و یا در اتاقخواب در تاریکی قرار دهید تا علاوهبر صدایموسیقی، با نمایش تصاویر جذاب سورپرایز فوقالعادهای برای او رقم بزنید.

هدایای ساعتی

به جای خرید یک هدیه بزرگ و پرهزینه می‌توانید چند کادوی کوچک در ساعت‌‌‌‌های مختلف هدیه دهید. بهعنوان مثال یک کادو را قبل از این که بیدار شود کنار تختش بگذارید، کادوی دیگر را به محلکارش ارسال کنید، کادوی بعدی را درون ماشینش بگذارید و با یکپیام به او اطلاع دهید. اگرهم قرار است ارسال کادو به صورت ناشناس باشد باید با چندنفر هماهنگ کنید که در ساعت‌‌‌‌های مختلف کادوها را تحویل دهند.

تبریک تولد در وبلاگ یا شبکههای اجتماعی

یک راه ساده برای سورپرایز کردن عزیز خود از طریق وبلاگ یا پیجهایی است که هر روز از آن‌ها بازدید می‌کند. شما با پرداخت پول کمی می‌توانید یک متن سفارشی زیبا یا یک ویدیوی کوتاه در وبلاگ یا پیجهای موردعلاقه او بزنید. مطمئناً با دیدن آن شگفت‌زده خواهد شد.

سورپرایز در محل کار

اکثر دختران دوست دارند که در محل کارشان سورپرایز شوند. مخاطب شما نیز به هنگام تحویل هدیه، گل، ناهار یا سر زدن به او در وسط روز سورپرایز خواهد شد. فقط بهتر است مطمئن شوید که کسی مانند مدیر در محل کارش با این قضیه مشکلی نداشته باشد!

کادو خاص مردانه

کادو خریدن برای آقایان کاری سخت است چرا که انتخاب محدودی دارید. در اکثر مواقع پیراهن، شلوار، کفش، ساعت، کمربند و مواردی از این قبیل را برای کادو تولد مردانه درنظر میگیرند، برای غافلگیر کردن آنان بهتر است به دنبال ایدههایی جدیدتر بروید.

مردانی که تمایل به حضور در جمع ندارند و درون گرا هستند، کتاب، هندزفری، هدفون و کادوهایی از این قبیل برایشان مناسب است. آقایانی که پول خود را بدون مدیریت خرج میکنند، کادو تولد مردانه پر زرق و برق، وسایل تزئینی و تجملاتی آنان را غافلگیر مینماید. آقایانی که همواره به دنبال جلب توجه دیگران هستند، ایدههایی که سبب بیشتر دیدهشدن باشد، مانند ساعت مردانه، ادکلن، عطر، ست اصلاح مردانه آنان را خوشحال میکند. 

مردانی که عاشق بازی و مسافرت هستند کادوهایی از قبیل اسپیکر بیسیم، گوشی موبایل، عینک آفتابی، کوله پشتی، بلیط فوتبال، فوتبال دستی، کنسول بازی، ست کیف و کفش برایشان بسیار مناسب است.

درکل میتوان گفت هنگام انتخاب کادوی مردانه باید به سلیقه، کارهایی که از انجام آن لذت میبرند و نوع شخصیت آقایان نیز دقت کنید.

………

سخن پایانی

ایده‌های سورپرایز تولد بی‌شمارند و بسیاری را می‌توان در ترکیب با هم استفاده کرد. در این مسیر هیجانانگیز میتوانید از نزدیک‌ترین افراد به آن فرد راهنمایی و کمک بگیرید تا در نهایت به یک جمع‌بندی خاص و منحصربفرد دست یابید و از آن مناسبت و در کنارهم بودن لذت ببرید. فقط یادتان باشد کسی که می‌خواهید با هدیه او را هیجان زده کنید بیشتر از اینکه به ارزش مادی هدیه شما فکرکند به خاص بودن آن اهمیت می‌دهد. شما می‌توانید با کمک « دیووم » عزیزان خود را با یک هدیه خاص سورپرایز کنید و بهترین لحظات را برای آنان رقم بزنید.

ارسال هدیه به سراسر ایران «فقط با چند کلیک»

در هر لحظه و هر کجای ایران، با مراجعه به پیج یا سایت دیووم می‌توانید درکمترین زمان به بهترین نتیجه برسید و روزی خاطره انگیز بسازید. قسمت جذاب ماجرا اینجاست که برای رساندن هدیه به شخص موردنظر، هیچ نیازی به خروج از خانه یا مراجعه به پست ندارید. فقط کافی است از مشاوره رایگان ما بهره برده تا زیباترین لحظات را رقم بزنید و خاصترین باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *